I. Korzystanie z kont.
Masz do wyboru dwa rodzaje kont: Pracodawca (konto pracodawcy) i Poszukujący (konto użytkownika).
Konto Poszukujący umożliwia otrzymywanie spersonalizowanych konkretnych powiadomień o ofertach pracy dodawanych np. przez konkretnego pracodawcę, dotyczących danego stanowiska, miasta, specjalizacji, etc. Konto Pracodawca posiada wszystkie funkcjonalności konta Poszukujący oraz dodatkowo możliwość zamieszczania i zarządzania ogłoszeniami.
Rejestracji konta dokonasz wybierając przycisk Rejestruj (link tutaj). Wskaż rodzaj konta (Pracodawca lub Poszukujący). W procesie rejestracji podaj nazwę użytkownika i adres e-mail (możesz podać dwa razy adres e-mail). Hasło zostanie wygenerowane i przesłane na Twoją skrzynkę pocztową. Aktywuj konto.
Teraz możesz zalogować się na swoje konto (link tutaj)
II. Konto Poszukujący
Możliwości: spersonalizowane konkretne powiadomienia o ofertach pracy.
Po zalogowaniu rozwiń menu znajdujące się w prawym górnym rogu i wybierz Pulpit:
- Zmień hasło:
- Z lewego menu wybierz Użytkownik – Moje dane i dokonaj zmiany hasła. Wprowadź potrzebne dane. Zapisz zmiany.
- Moje powiadomienia – możesz tworzyć spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy. Wystarczy, że raz zapoznasz się z tą instrukcją, a utworzone przez Ciebie powiadomienia będą spełniać Twoje szczegółowe kryteria. Możesz utworzyć dowolną liczbę indywidualnych powiadomień i otrzymywać je ze wskazanym przez Ciebie czasie.
- Wybierz przycisk „Dodaj powiadomienie – utwórz newsletter”
- Uzupełnij formularz – jest on intuicyjny, ale dla własnej wygody zwróć uwagę na wskazane przez nas szczegóły:
- Nazwa – nazwij powiadomienie (każde powiadomienie może mieć inną nazwę, możesz stworzyć dowolną liczbę powiadomień)
- Słowo kluczowe – wpisz jedno słowo kluczowe np. nazwę stanowiska (np. pediatra) lub specjalizacji (np. chirurgia) lub pracodawcy, etc.
- Lokalizacja – wpisz jedno konkretne miasto
- Specjalizacje – wybierz jedną bądź kilka z poniższej listy
- Rodzaj pracy – wybierz z listy poniżej
- Częstotliwość wysyłki e-mail – wybierz co jaki czas chciałbyś otrzymywać informację.
- Zatwierdź wybierając przycisk „Dodaj powiadomienie”
Powiadomienia możesz dowolnie edytować, sprawdzać wyniki, etc. wybierając odpowiednią ikonę z prawej strony danego powiadomienia.
III. Konto Pracodawca
Możliwości:
- spersonalizowane konkretne powiadomienia o ofertach pracy
- dodawanie i zarządzanie ogłoszeniami
- Konto to zawiera wszystkie elementy konta Poszukujący. W przypadku chęci zmiany hasła lub ustawienia spersonalizowanych powiadomień prosimy wykonać kroki opisane powyżej w II. Konto Poszukujący.
- Dodawanie ogłoszenia:
- Ogłoszenie możesz dodać po zalogowaniu się do Panelu, lub klikając w przycisk „Dodaj ofertę” w głównym menu
- Uzupełnij formularz i sprawdź ogłoszenie wyświetlając jego podgląd – kliknij w przycisk „Podgląd ogłoszenia” znajdujący się pod formularzem
- Zatwierdź wyświetlony podgląd ogłoszenia (Wskazówka: Jeśli podczas pierwszego dodawania ogłoszenia wypełnisz pola dotyczące danych i opisu firmy, będą one automatycznie uzupełniane podczas dodawania kolejnych ogłoszeń)
- Aktywacja ogłoszenia następuje automatycznie (zgodnie z Twoim pakietem)
- Ogłoszeniami możesz dowolnie zarządzać. Wejdź w zakładkę „Moje ogłoszenia”, z prawej strony danego ogłoszenia znajdziesz menu do zarządzania ogłoszeniem.
IV. Pozostałe informacje
- Współpraca, reklama, etc. – jeśli jesteś nią zainteresowany/-a prosimy o zapoznanie się z tą stroną.
- Jeśli potrzebujesz pomocy, szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu.